Wednesday, May 20, 2009

Lunch di Subway

Ini kali kedua aku makan sanwic Subway dekat The Gardens MidValley. First time try ingatkan tak sedap lepas tu terus ler terbayang-bayang kesedapan dagingnya yang lembut dan enak itu. Menariknya kita boleh pilih menu untuk sanwic tu. Ada macam-macam menu Italian, BMT, Club, Turkey Breast & Turkey Ham yang aku order ni Italian Club. Lepas dah pilih menu boleh pilih nak roti jenis apa, then untuk menu kat dalam tu nak bawang ke, tomato ke, timun ker bg tau jer, lepas tu pilih sos pulak nak tomato ke chili ker, mustard ke, BBQ sos atau mayonis. Ini kiranya macam kita buat sendiri ler kat umah...

Inilah rupanya. Kalau nak yang panjang 12 inci roti pun boleh ttp aku ambil half jer. Itu pun mak aiiii kenyang nyer. Kenyang sampai ke malam ni. hehhehheeInilah rupanya sanwic Italian Club Subway. Nampak cam biasa jer kan...ttp rasanya sungguh sedap dan enak.
Jemput makan ekkk. Makan sambil menikmati perisa yang ada dlm sanwic nie.

Harga samalah cam makanan segera yang lain. Mesti RM10 ke atas kalau sekali dgn air. Yang aku makan Italian Club ni RM11.50.

tengok tu ada 7 menu istimewa cukup untuk 7 hari. Pilihlah nak makan perasa apa. Yang penting kenyang kan. Kat KL ni selain The Garden ada kat Setiawangsa, Avenue K, KL Sentral, Pavilion, Jln TAR, Bangsar, Berjaya Times Squares dan banyak lagilah.
aku nie kalau dah suka ngan sesuatu makanan tu akan makan ler sampai muak, lepas dah muak barulah dah tak oder dah.








4 comments:

INTAN said...

nampak sodap dan menarik gitew

dyeiza said...

oit..kat Puchong pun ada gak..memang sedap..berpatutan dgn harga..Skarang nih kat Puchong semua dah ada..x pyh nak gi jauh2..Tgi fridaypun dah ada kt Puchng..pendek kata..Macam-macam ada...

rynas said...

intan- sodaplah Intan dahlah sodap kenyang sampai ke malam hahhahha

eiza- woitt pesal puchong plak. kt sarawak tak dak ker???

rynas said...
This comment has been removed by the author.