Saturday, May 30, 2009

try makan pizza

Semalam hubby beli pizza, si kecik pun sibuk juga nak makan. Dia sekarang ni apa yang kita makan dia nak juga kdg-kdg kalau tak dapat sampai -nangis-nangislah. Bila dah dekat setahun ni aku bg jugalah dia makan apa yg aku makan. bknnya apa kdg2 pedas, masam, masin mana leh makan lagi. kdg-kdg aku bg rasa juga.
Ala beli pizza kecik jer untuk aku ngan anak-anak jer.
Tengok tu tangan dia yg sibuk dulu nak. ambil pizza konon2nya cam ler leh makan. aku suap sikit..diluah-luahnya.
mula-mula dia ambil roti yg perasa garlic tu, konon2 sedap lah tu kot. masuk dalam mulut terus buat macam geli geleman. First time rasa mmg ler gitu..sok-sok dah besar hari-hari mau makan pizza.
tengok ler muka kegeliannya itu. Cam tak sedap langsung ler..siap luah-luah lagi roti dlm mulut dia. Pas tu aku suap lagi barulah leh terima kenyataan kot. tu pun sikit jer makan.
Tak sedaplah tuh..tak naklah tu..sebab tu bg kat aku roti tu
hahhahha...dia letak roti tu balik, tandanya tak boleh masuk tekak ler..
wajah happy jer wajah sebab dah tak makan roti..nak sangatkan rasa...ambik ko hehhehe

1 comment:

INTAN said...

naluri budak2..mmg suka mencuba