Tuesday, May 19, 2009

saya dah nak jalan

Ni gambar Sabtu lepas masa balik kampung. Sibuk Fahim nak pakai topi sepupu dia Arina, pada hal topi perempuan ni. Ada dandan rambut lagi belakang topi ni.

Ohhh nak tunjuk gigi Fahim dah ada 3 batang, dua di bawah dan satu di atas. Bakal menyusul dua batang lagi kat atas. Sebab itulah kuat menggigit sekarang ni..pantang ler kena dekat mulut dia asyik nak menggigit jer...sakit pulak tuh.
Inilah wajahnya pakai topi perempuan. Macam perempuan pulak dia. suka benar pakai topi.

Ni plak botol susu sepupu dia Hadift, main amik jer masuk mulut. Dia ingat botol dia ler tuh.
Fahim sekarang dah 10 bulan lebih, dah boleh melangkah setapak dua, pastu dah takut nak jalan. Dalam walker lagi lah mana mau masuk. Dah tak sabar nak dapat 'kaki' lepas ni seronoklah jalan, makin cergas dan aktif dan makin lasak. Makin susah ler aku nak kawal.


2 comments:

arediks92 said...

sungguh cute anak kamu!

INTAN said...

wahh...dh makin beso