Thursday, May 14, 2009

jom breakfast

Lamanya tak buat breakfast sendiri, selalunya beli saja kat gerai makcik Jonet depan office tu. Bukannya tak nak buat sendiri ttp bila si kecik tu bangun awal mmglah susah sikit asyik nak tarik kaki aku jer minta dukung.
ttp pagi nie macam nak makan sanwic jer..bukan apa semalam kak zeda bg saya benda-benda kat bawah ni mayonis botol besar ko...puaslah aku makan nanti. Tima kasih yer akak. pastu dengan kiub ayam, ikan bilis semua...makk aaiii bilalah nak memasak nie. Selalu tak pernah guna pun. Ni bestlah nak try.

jadinya selepas bangun awal sedikit..dapatlah menyiapkan omelette breakfast yang ringkas dan berkhasiat ni.
Untuk sanwic tuh aku letak jer hotdog yang telah dipotong-potong dengan telur. Campur sos cili dgn mayonis.

Dah pun siap. Sanwic jer aku bawa bekal ke office. Yang lain-lain tu aku makan untuk alas perut.


4 comments:

Cikgu Liza said...

Sedapnya...Terliur aku..Dah lama dapur aku tak berasap.Asyik membeli aje...

Anonymous said...

best!
kak azeda xder ke untuk saye huhuhu

dyeiza said...

nampak cam sedap jer..tapi omlet tue,macam tak jadila..

INTAN said...

rajinnya....aku sungguh bangga