Saturday, May 30, 2009

ABC

Pergghh alangkah bahagianya kalau time cuaca panas-panas gini dapat minum ABC, cendol dgn rojak. Sejuk jer rasa tekak, makan pula dekat beranda rumah, sambil melihat daun nyiur melambai-lambai hahhahha...verangan...

favourite aku ni rojak buah,
Diminum bersama cendol..

ABC, kalau dulu ABC guna plastik sekarang kat KL ni guna tuperware dah..tak tahulah berapa regenya. mahunya RM3 kot. Ttp aku kurang gemo kalau ABC yg letak jelly ni..kureng sikit rasanya. Kacang ngn jagung biar lebih tak per.
Akhirnya dapat ler juga makan benda-benda kat atas tu..hahhaha saya sudah request kepada husband cendol sahaja, tetapi dapat ABC dgn rojak.

3 comments:

Yan said...

kite lebey ske cendol dr ABC...
owhh ABC kat situ ade jelly??? hmmm.. memacamla skang ni makanan diubahsuai.. nak kasi laku..

INTAN said...

aku ada masalah ilang selera mkn...

syareena said...

klu sya makan ABC @ cendol kene bawa blk umah klu makan kat kdai kompem x abes hehehe