Friday, May 29, 2009

fesyen jumaat

kalau Jumaat mesti dia nak pakai baju kurung ttp bukan dia tahu pun hari Jumaat, sebabnya ikut aku ler kalau aku pakai baju kurung dia pun sibuk juga nak pakai baju kurung. Ini fesyen minggu lepas..
Bagi dia kalau baju kurung tu paling cantik ler. Lepas tu dia ambik tudung yang Mak Long dia kasi hari tu dan minta aku pakaikan. Selalu pakai tudung yg ikat belakang jer. Tapi pakai kejap jer..masa dalam kereta dia dah kata dah," mama..mama... panash ler buka ler,"
"ala...pakai ler..baru jer pakai dah nak buka dah,"
"panash lah mama," siap jerit lagi...
sebelum dia nangis baik aku buka hehhehhe...

Inilah gayanya, tengoklah bedak tu..main taruh jer kat pipi.

Suka benau buat mulut cam tuh..
Lepas tu letak pin kat bawah..meniru betul minah ni
Konon-konon lawo sgt lah tu
aalamak..korek hidung pulak tuh..terus hilang lawo hehhehhe

3 comments:

arediks92 said...

hahhahahaha.... besor no kepala dia ngan tudung tu, elok bg pakai mcm tudung ko pakai smlm hehe silap2 wat mainan lak eh

psssss smlm balik kul bper sampai
tq eh temankan

ennieva fauzi said...

muslimah sejati..teringat aku cover buku yang aku tunjuk pada ko..yang budaknya macam muka Durrani ni ha...dah pakai tudung lagi ler sebijik.

INTAN said...

hadeih...sabo ajelah..hehe