Tuesday, May 5, 2009

saya demam

Balik dr kampung semalam, (saya sampai rumah jam 10 malam, bertolak dr kampung 6.30 petang) tekak dah rasa perit nak telan air liur pun payah, hidung plak berair, gatal yg amat asyik bersin jer. dah ada tanda-tanda nak demam. Terus jer makan ubat selsema dan nak tidur ler...ttp mana leh tidur Fahim nak main lagi, asyik merangkak sana-sini, sorong kerusi, main lori Durrani pulak tengok Astro Ceria maklumlah seminggu tak tengok Qada' ceritalah. Lastnya dekat jam 1 barulah tidur.
Bangun pagi..beratnya kepala tapi siap juga nak pg keje. On da way tu singgah klinik dulu doc bg MC 2 hari, apa lagi teruslah saya mc bukan senang nak dapat mc camni dulu mana buat iremaja dapat mc pun tak amik pg juga keje. Tapi tak terus lik umah pegi Pusrawi melawat anak buah yang kena alahan.

2 comments:

INTAN said...

vah..dpt mc 2 ari terus...sungguh best!!.....taun ni x mc lagik aku

kirana said...

rehat2..jgn dok baca blog :P