Saturday, May 9, 2009

sudahku katakan

Sudahku katakan rak itu akan kemas sekejap saja. Lihat ler gambar di bawah ni...selepas 2 minggu semua majalah disusun kemas ada pula yg rajin tolong tarik-tarikkannya seperti di bawah...

Dengan maksudnya nak membacalah konon-kononnya. Bila aku tanya Durrani sapa yang buat sebab waktu kejadian aku kat dapur, Durrani kata Fahim punya kerja. kalau aku tanya Fahim surelah tak ada jawapannya...
Penat dah mama mengemas Durrani oiii...kdg2 bukan setakat tarik-tarik jer majalah tu bg jatuh lebih pening apabila dikoyak-koyakkannya. Sayang bila tengok majalah aku kena koyak.

3 comments:

INTAN said...

sabo je lah T....dugaan gitew..hehe

liza said...

Perkara biasa yang dihadapi semasa proses anak membesar...

arediks92 said...

hehehe ko kena letak atas almari yg atas sekali tu.. tu pun kalo x dia panjat ler :)