Sunday, May 24, 2009

menu pagi Ahad

Ahad hari untuk berehat. kalau boleh ler mmg nak berehat ler sepanjang masa drp buat kerja rumah. ttp pagi-pagi dah buat sarapan ler..sebab tgh hari malas nak masak.
Ehhh..ni satey malam tadi wpun sikit jer makan dua orgkan tetap tak habis.


satey ayam ngan daging malam tadi. Disebabkan tak habis...aku telah masak menjadi nasi goreng satey..menu sendirik senang jer..campak ler satey dalam nasi goreng tuh.
Inilah jadinya nasi goreng satey.

Pastu buat jemput2 kentang. dulu kan selalu buat keras jer..rupa2 bila tgk mak buat campur ngn air panas sikit, kalau nk lembut masuk ler telur sebiji.


2 comments:

syareena said...

hehe sya penah wat nasi goreng satay ni wktu mula2 kawin lu keh3

dyeiza said...

sedapnya sate kajang..nasib balik hari tue, den sempat gi makan..kira x kempunanla..kalau balik lagi nanti nak makan lagilah..Sate kat swk nih x sama rasanya ngn sate kajang..