Wednesday, May 20, 2009

Cinta Untuk Ain

Semalam last episod drama bersiri Cinta Untuk Ain tapi malangnya aku tak dapat tengok. Biar pun puas aku pujuk-pujuk dia nak tengok, dirasuah dengan air milo dan biskut juga gula-gula, d
tapi tak dapat juga. Malah remote control dipegangnya. Bila dia terlalai sikit dan aku on tv3 terus jer dia sedar dan menjerit, "mama Hagemaru" huhuhuhu...lastnya memang tak tahu kesudahan drama ni.

Aku suka tengok drama ni sebab ada Que Haidar dan banyak konflik dan ini ler satu-satunya drama yg aku dapat tgk bila malam yang lainnya NAN ADo ttp kdg2 termiss juga. Ttp malam tadi memang ler membara jer nak tgk kesudahannya. Tak perlah nanti download dlm youtube jerlah.

3 comments:

Mummy Dasy said...

sama tak dapat tgk gak smlm..

INTAN said...

aku x follow.....rasa meluat tgok Q dlm citer tu..wkakka


tgok kat tv3 online aje le

arediks92 said...

ehheheh smlm last tu, dorg akhirnya bertemu juga...
tu la Cinta Untuk Ain...

aku rajin ikut... suker tgk Q.. ekekke
tp x suker kt abang ipor dia tu, sampai iklan dia pun aku xsuker... iklan ubt dengkur tu wakakaka