Saturday, May 30, 2009

SIAPA NORLAILA???

pagi tadi aku sembang-sembang dengan hubby pasal siapa NORLAILA...sebelum ni tiada siapa tahu latar belakang pompuan bersuara manja ini, lepas tu aku tengok sendirilah video you tube ni. iskkk..iskk..biar betol cam tak percaya jugak..ttp sekali dengar dan banyak kali dengar mmg betul macam suara dia...kalau nak tau suara saper kenalah tengok sendiri conversation youtube nie. tapi kenapa rakaman itu dibuat dan siapa NORLAILA itu?
kalau dengar suaranya mmg merdu dan manja habis siapa ler tak cair...tambah-tambah kaum lelaki. haruslahkan diambil menjadi girlfriend..

kalau selepas ni ada yang kata semuanya konspirasi lagi tak taulah kalau dah ada bukti perbualan telefon lagi. Ttp rasanya juga mungkin masa Tun Mahathir memerintah dia sudah dapat kesan pembabitan tidak bermoral oleh yang empunya suara itu, jadi Tun pun pasang spylah, agak aku jerlah. Mungkin juga yang sokong si empunya suara ni akan kata fitnah semata-mata..wallahhualam hanya yang empunya suara saja yang tahu kebenarannya.

4 comments:

syareena said...

hehe x paham sya, x de pun sbut nama DSAI tu..... hanya tulisan jek ekeke

malas nak campur huhu

Yan said...

huhu sbnarnye tak tau pape??? ape kes ni???

INTAN said...

aku langsung x tau menda

ibu_arifa said...

tuh lah..ape kes nih?..(maaf ..ku tertinggal keretapi ker?)