Monday, June 1, 2009

aktiviti hujung minggu

Ahad tadi ada makan-makan kat rumah abang di Gombak, jadinya dapur tidak berasaplah. Sampai rumah dia dah jam 2 petang, makan-makan, sembang-sembang tengok dah jam 6 petang terus jer balik Bangi. Aku tak sempat ambil gambar Fahim asyik menangis jer. Lepas ni ke rumah aku pulak...apa menunya ya???

Opsss...nak cerita aktiviti Durrani Ahad tadi, sejak dua menjak ni rajin benor anak dara aku ni. Nak basuh pingganlah..nak sapu sampahlah nak lipat bajulah..aku biarkan jerlah. Walaupun pinggan kena basuh balik, sampah jadi bersepah...baju yg dilipat kena lipat semula, tak perlah asalkan jangan dia nangis sudah huhuhuhu.
Ini pagi Ahad tadi..dia tengok sampah biskut adik dia makan terus ambik penyapu dan sapu.baju pun dah senget-senget ...comot bebeno. Dah macam maid jer ekkekekke
Tapi bukan makin bersih makin bersepah adalah..bila sampai hujung sampah dah tercicir ke mana ntah. Alahai...

Lepas tu malamnya masa aku lipat baju dia pun sibuk juga nak melipat.
bagi juga ler walaupun senget-senget. yang dah aku lipat dia pun nak lipat lagi..aduhlah dua kali kerje jadinya.
Inilah hasilnya..bolehlah bg markah 2/10.

5 comments:

kirana said...

bersungguh2 tu dia wat keje...
betuah la awk..sket lagik leh la dia tlg ringankan keje heheheheh

INTAN said...

moga bkekalan le dia rajin sampai beso ye..

arediks92 said...

anto umh untie la weekend leh tlg lipat baju hehe

rynas said...

ana - sungguh2 lah nak menyepah lagi adalah

intan - harap2 ler sampai ke tua rajinnya

aton- ok boyeh..boyeh..

Raja Radiah said...

wooohhhh ok lah ni..rajin anak dara ni menolong....hehe