Thursday, April 9, 2009

promote i-Remaja

http://c33ram00n.blogspot.com/

Gambar ni aku copy drp blog Ceera. Tima kasih ekkk sebab tlg promotekan i-remaja dlm blog Ceera..pasni mesti mencanak naik penjualan i-remaja hehhehehe.




yang ini pulak aku copy dalam blog Viruspadu. Tima kasih juga promotekan sekali lagi i-remaja. haruslah i-remaja laris di pasaran bak pisang goreng panas..hehhehe..

Wednesday, April 08, 2009
Bila Atam Masuk Majalah...
Sesambil VP gunting rambut, siap dia pesan... "papa cari majalah i-remaja... ade cita pasal Atam"Cari punya cari punya cari... majalah tu xde kat Jusco Seremban.Tetiba time lunch tadi. Sedang aku gi tapau makanan, aku singgah kedai majalah kat anjung untuk beli 100 plus. Tetiba terpandang majalah i-remaja. Terus teringat pesanan VP semlm.Terus la sambar majalah tu. Balik kang bg la VP baca.Gini la rupa majalah i-Remaja tu. Boleh layari blog di bawah:
Banyak Peluang Jana Pendapatan c33ram00n.blogspot.com di Iremaja
Ingat nak tulis pasal dofollow tak pun pasal keputusan pilihanraya semalam. Tapi ada berita lagi menarik saya nak share. Iaitu berkenaan buat duit melalui blog. Ramai yang sangsi untuk buat duit dengan blogging, jangan sangsi lagi! Sebab memang dah ada contoh. Penulis blog c33ram00n.blogspot.com , salah satu tempat rujukan saya untuk menggodek layout blog telah ditemuramah oleh majalah IRemaja keluaran April. Topiknya tentulah berkenaan jana kewangan. Saya belum lagi beli majalah tu! Nak gak beli sebenarnya buat inspirasi. Tapi takpe biar saya bercerita dulu.
Yang ini pula dalam blog http://zulseffort.blogspot.com
terima kasih lagi sekali atas promosi tidak berbayar ini. Dalam gembira sebab iremaja makin dikenali ada juga kesedihannya...




2 comments:

Anonymous said...

Sedeh lagi eh ..emm

Mummy Dasy said...

Mmg harus kak..me yg xpnah beli pun g mencari..