Wednesday, April 8, 2009

mehh...sarapan




Sudah lama tidak membuat sarapan. alasannya setiap kali nak buat si kecik tu turut ada di dapur dan menarik-narik kakiku untuk berdiri. Amat payah sekali. Pagi nie...ada peluang disebabkan aku bangun terawal sikit jadinya sempatlah buat roti bakar bersama campuran kaya, jem dan mothers choice. seperti gambo di sebelah itu...


3 comments:

arediks92 said...

suke tul eh cik puan ni roti bakar... heheh slalu jerk tgk gmbo ni berada dlm blog ini :)

ennieva fauzi said...

teringat roti bakar Din...memang sedap..memikirkannya je kecur air liur hehehe

rynas said...

itu jerlah sarapan yg senang dan cepat dibuat. dah tak ada masa nak wat nasi goreng, roti telur semua tuh hehhehe..

ben sekali sekala bleh lah lepak Din ttp aku pun dh lama giler tak pg Din.