Tuesday, April 14, 2009

teruja kot...

Hujung minggu tadi sedang aku sibuk kat dapur tiba-tiba Durrani panggil aku, "mama...mama...mama (lagi kuat)"
"yer..yer ada apa?"
"Ni" sambil tunjuk album gambo kahwin aku. terus jer dia minta bawa album tu ke ruang tamu. pastu dia tengok dengan kusyhuknya sambil sebut, "ni mama, ni abah,...fatin??? fatin tak derk"
Pastu lagi...."Mama tantek...abah encem la...ehhhmmm" sambil dok belek-belek gambo dgn penuh minat.
Ini first time dia tengok gambo kahwin tu selepas 3 tahun 3 bulan usia perkahwinanku. Dia pun dah 2 tahun 5 bulan dah. Lepas tu semalam balik dari kerja dia ambil album tu dan tengok lagi..dan lagi. aku rasa mahu seminggu dia tengok album tuh sebelum dia rasa jemu.

Tiba-tiba adik dtg kacau haruslah mengganggu keasyikan nak tengok gambo
Wah..wah..wah..saper tuh?
Ni lah mama...
Hairan agaknya tgk berpayung-payung
Seriusnya




3 comments:

dyeiza said...

maksunye dia x tegur ke kat sebelah tue..penat berpayung gak tue..

arediks92 said...

hahahhaha :p teringat masa tu kan bila kiter berpelukan...aku menagis...hahahaha malu jerkk

INTAN said...

aku x pnh tgok gambo kwin hang