Tuesday, April 14, 2009

sebelum dan selepas

Sudah banyak bulan aku tak kemas meja. Alasan yang klise busy lah kononnya. Dan paling penting aku tak suka nak ubah barang-barang aku, kalau dah kemas nanti nak cari brg susah. jadi selepas beberapa bulan menyemakkan pandangan mata, dan selepas iremaja mahu ditutup aku dgn rela hatinya mengemas meja dan membuang kertas-kertas, cd dan segala yang tidak berguna.

pandangan sebelum dikemas. ahaks sangat bersepah itu belum tgk bawah meja lagi tuh. Tu..tu..borang claim nak hantar kat editor.
Setelah setengah jam inilah kertas-kertas yang tidak berguna itu. Rupanya aku banyak menyimpan sampah drp barang sebenar.

yang ini pula pandangan drp bawah meja. Banyak cd free bawah meja ni itu pun dah banyak sedekah kat adik-beradik. Sapa nak angkat tangan????

Cerah sikit mata aku selepas dikemas. Adakah akan selamanya begini???? tengoklah seminggu jer...lepas tu back to normal kot. Ohh tidak pasni aku dah tak buat magazine dah haruslah kemas sikit meja aku.



3 comments:

Anonymous said...

kak, aku nak lipstik 1 warna x kisah...tp jgn la mcm kak nita plak...yekk...

lipstik udah habis... tnye2 la kak king ker...

dyeiza said...

ada gi x cd best2..beri kat kamekla.yang ngetop je..yg lama2 kasi buang..kejap je tue meja tue.lepas 1 jam sepahla balik..

INTAN said...

nak cd..nak cd....hehe