Wednesday, April 8, 2009

main apa tuh??

Mula-mula aku marah dia sepah-sepah kat bawah..yerlah semua mak nenek mainan dia angkut dan sepahkan kat depan TV. SEbab lepas tu dia bukan pandai simpan balik pun maklumlah kecil lagikan. Walaupun aku ajar juga masuk balik dlm bakul lepas main ttp nan ado sekali jerlah buat lepas tuh dia buat derkkk..dia jer sambil kata, "apa..apa" konon-konon buat macam tak dengar lah tuh. So lepas aku bebel2 kat dia dia teruslah turunkan majalah atas rak TV tuh aku tengok jerlah ingat dia nak buat apa..rupa-rupanya...tengoklah gambo di bawah...

Dia telah angkut semua mainan yang kat bawah bawa naik atas rak TV. Boleh gitu rak tv jd tempat main. Alahai...kira bernas jugalah idea dia..aku kata jgn sepah-sepahkan mainan depan Tv so dia angkat atas rak tv. Dah tak leh nak marahlah kan....huhuhuhu

tengoklah tuh main kereta, susun-susun suka sangatlah tuh..mama dah tak bebel..


4 comments:

INTAN said...

lepas ni..adik dia pandai main..lagi dasat umah bersepah..tgu la..hehe

rynas said...

hahhaha..skang nie pun si adik dok kacau kakak main..kakak pulak jerit2 bila adik kacau..aduh ni baru berdua hehehhe

arediks92 said...

hehehe tu la byk koleksi keta eh mana bear aku bg tu

rynas said...

aton bear ko tuh kejap jer dia main agaknya kecik sgt kot dia nak letak pampers ngan main tido2 pun tak besat agaknyalah kot hehhehe...
Itu tandanya nak yg besarlah tuh ahaks..