Monday, April 6, 2009

habis lipstikku...


Lihat gambar di atas..cantik tak??? cantik apa kalau gitu gayanya.
balik keja Jumaat lepas, Durrani terus masuk bilik, lepas tuh diam jer dia kat dalam bilik. Aku biar jerlah..tak terfikir pun dia main apa-apa yang merbahaya. Then 10 minit kemudian bila keluar bilik...tada!!!! inilah rupanya.
"taktek tak mama...taktek tak?" tanyanya
adeh..terus masuk bilik tengok lipstik aku dah habis dah hujungnya..nasib baik dapat free taklah ralat sangat. Memang alat solek aku mmg aku sorok tak letak atas meja solek tuh..ini lipstik ni jarang pakai sebab merah sangat. Cam mana ntah dapat juga tercapai dek tangannya itu. Reda jerlah...

3 comments:

kirana said...

hahahah mcm mulut ronald mc donal tu :P

anis said...

hamboi...lebornye bibir durani...pasni durani kene blajar pakai lip liner plak k.kasi chanteeekkk sket...

INTAN said...

amvoiiiii......tanteknya dia