Thursday, April 23, 2009

gambar saya paling cun...

Pagi tadikan disebabkan saya bercuti, saya sangat rajin mengemas stor. Buang semua kertas-kertas dan barang-barang yang tidak berguna itu. Tiba-tiba saya terpandang satu cd yang mmg saya tengah cari. Saya terus jer ambil cd tu dah buka kat labtop. Yeahhh..iniulah cd yang saya cari selama ini. Cd gambar2 perkahwinan saya..walaupun sudah 3 thn 5 bulan usia perkahwinan saya tetapi cd ni sangat berharga bagi saya. Sebab tu bila jumpa jer saya terus bersemangat nak tengok balik gambar-gambar dalam cd ni walaupun dalam album sama jer. Bukannya apa saya rasa, inilah gambar paling cun saya. Hahhahhaa...puji diri sendiri. Lagi satu gambar2 yang diambil oleh Pokli ini sangat cantik. Kalau ada siapa2 yang nak kahwin nak pakai khidmat PokLi contact saya tau..pasti puas hati 100 peratus. Ini 3 tahun lepas kalau sekarang ni lagi cantiklah uols.

Baju biru. Suka warna ni tetapi saya dah selalu sangat dengan biru.

jadinya untuk majlis saya yang lepas tu saya memilih warna maroon. Rasa cam terang sangat jer kan. Tapi saya suka sebab dalam gambar saya cantik (GILAK....puji lagi sekali nie..jgn muntah yer uols...)

Malu plak nak pose-pose ni ttp disebabkan sekali jer seumur hidup bolehlahkan...hhahahha (gua malu ehhh)

Motif??? pakai kasut sambil pose..(jgn muntah kali kedua..ahaks...)
Itulah saje gambar-gambar perkahwinan saya sebenarnya ada 4 album ttp tak koser nak upload semua-semua tuh kat sini. Ttp disebabkan keseronokan jumpa CD gambar kahwin saya yang saya telah cari 3 tahun lepas...saya upload juga ler 4 gambar ni. Sekian...




5 comments:

arediks92 said...

hahahhhaaah wakkk alaiii.
kak merahnye mak ngah

ennieva fauzi said...

teringat peristiwa jurumekap ditinggalkan kekasih kuikuikui..lalu aku dan Ram pegi megambilnya. Dan, orang kampung sangat kagum dengan susuk tubuh dan wajahnya yang seperti Sharifah Aini itu hehehe

INTAN said...

cantik u ollsss....!!!!

rynas said...

aton - warna kitakan sedondon hehheh

ben- itulah alkisahnyer..sib baik tak menjejaskan make up aku ttp moyok jugak mukanya hehheh

intan- cantik ler sentuhan jurumekap ngan photografer

Cik Suri said...

kehkehkeh...sangat lawak komen ben. saya tau siapa gerangan jurumekap itiew kerana saya juga menggunakan khidmatnya. memang org kampung teruja melihat penampilannya yang lebih over dari pengantin...kekeke. tapi ada terdengar komen2 kata mekapnya kurang menyengat. benarkah kak ct??? kekeke.