Wednesday, April 22, 2009

Gumbira..Gumbira

Gumbira..gumbira..gumbira..

kenapa aku gembira...aku gembira cubab (ikut cakap Durrani) aku dapat cuti panjang 2 minggu tau uolss...gilak punya lama. Tak penah aku dapat cuti panjang cam gini, selain drp cuti kahwin ngan bersalin. hahhahhaha..mau jeles ka????

Sebenarnya aku nak amik cuti seminggu jer sebab minggu depan nak balik kampung ttp bos baru aku tuh baik hati nau suruh aku tambah lagi seminggu. Tetapi di sebalik percutian aku tuh adalah kejenya yang nak kena buat..bukan cuti suka-suka jer tau. Cuti kena berfikir..merancang...dan kena buat research sikit. Dan nanti bila balik drp bercuti nanti aku dah ada senarai keje yang perlu aku buat. Haaa...berat jugak tuh nak memikir ni sampai pecah kepala nie.

Apa pun selamat bercuti untuk diri sendiri cewahhh..sebenarnya tak sabo nak tunggu minggu depan..daun nyiur dah melambai-lambai kat kampung aku nun. pastu kena cari semangat balik nak memulakan kerja baru.

3 comments:

kirana said...

selamat berhoyeh2
giler baik punya bos

dyeiza said...

biar btl lamanya mu cuti..mu jadi balik brapa hb..nak ikut jugak..jgn lupa tgl kunci deh..ngan keta skali..full tank ok..maceh..

INTAN said...

nk balik kg T?...leh jumpa kamu