Thursday, June 4, 2009

ice cream free

Orang kata rezeki jgn ditolak musuh jgn dicari. Memang rezeki betullah petang semalam sebab dapat makan ice cream free. Bukan satu perisa tetapi empat semuanya. terima kasih ler F&N yang terkenal dgn pembuatan susunya ttp kali ni mencuba mengeluarkan ice cream pula.
Sebenarnya kotak ni untuk team Jelita aku ni menumpang makan jer..menumpang menyibuk juga. Riuhlah sekejap department atas tuh menjual ice cream. Nasib baik tak ada loceng...
Ingatkan sikit jer sekali buka jeng..jeng..jeng ada 4 tuperware semuanya.

Inilah perisanya ada Vanilla Cookie, mango, Choco dan tiramitsu. Semuanya sedap-sedap belaka. Lepas ni boleh ler beli ice cream keluaran F&N pula.
Antara pembelinya cik yam yang memang penggemar ice cream. Semua brand ice cream dia tau..kagum aku.
Pembeli kedua akak zeda ..amboi gigih betul cedok ice cream

Ini pembeli-pembeli seterusnya..laku betul jualan ice cream hari tuh. Department anjung seri pun merasa sekali. Kalu tanya aku, aku suka perisa vanilla ngan mango..coklat2 ni aku kureng sikit.

1 comment:

INTAN said...

tingin lak nk mkn aiskrim