Thursday, June 18, 2009

saya cuti

hari ni saya ambil EL disebabkan fahim belum ok lagi. Pagi-pagi dah pegi klinik sebab nak amik gas nebulizer untuk fahim, kahaknya terlalu banyak. Malam tadi dia tak boleh tido jadi pg klinik amik gas ok sikit boleh tido dgn lena.
petang ni amik gas lagi untuk kurangkan kahak.
Doc kata mmg kena ambil gas sebab ubat susah nak kurangkan kahak tu. Bila bg makan jer dia luahkan balik drp 3ml yang masuk mulut 1 ml jer manalah nak cepat baik. Bila bernfas bunyi dgn kuat. siannyer..nak tido pun tak senang. Rasanya mahu 3,4 hari kena ambil gas. Tak perlah as long as dia ok lepas ni.

3 comments:

INTAN said...

asma ke dia?

Mummy Dasy said...

kesian...moga dia cepat sembuh ye...

niza said...

siannyer fahim...klu dah nafas bunyi kuat sgt kak..biasa doc akan suh 4 jam skali gi neb...semoga fahim cpt sembuh...