Thursday, June 4, 2009

lunch semalam

N3 pagi ni dimulakan dengan gambar makanan yer. Tengah hari semalam, awal-awal lagi k.zeda dah cop aku, minta temankan ke Seri hartamas kerana nak ambil baju pengantin drp butik PIW untuk shoot cover Marsha hari ni. Aku pun on ajerlah..lg pun dah lama benar tak keluar-keluar ni. asyik terperap di opis saja. Janjinya jam 3 jadi kami lunch dulu di restoran mamak sekitar situ. banyak restoran kat sini maklumlah tempat2 org kaya dan berharta.

Inilah menu yang kami pilih. kalau dah mamak tu surelah aku oder briani..rindu nak makan kat Mahbob. tak perlah dpt makan briani kat sini pun kira oklah..
K.zeda order nasi putih berlauk
Aku pulak oder nasi briani bukhara ayam madu..wah..wah...kelas gitu

Ni lah rupa ayam madunya. nampak menyelerakan kan??? memang pun bolehlah diterima dek tekak ini. Lepas dah habis makan barulah amik baju, pilih-pilih semua jam 3.30 baru balik ke opis. kalau dulu-dulu gitu ler pg butik pilih baju, hantar baju...rindulah pulak..time tu.
sambil jalan tu aku tengak2 juga kalau ada restoran Korea, sebab ada member aku ni teringin nak makan makanan Korea. Ttp aku tengok semuanya nonhalal jer. Kena survey lagi ler nampaknya kalau main terjah jer bahaya ni..sekarang banyak halal tiruan.

3 comments:

Anonymous said...

kat Pelita ke kak...

jom lepak mahbub... nti calling aaa

pssss...

rynas said...

bukan pelita..ntah lar apa nama restorannyer tak ingt..tau makan jer hehhehe..
k nanti kita calling makan sup lidah kambing hehhehe

ennieva fauzi said...

survey tie, jangan tak survey..cukup bulan kita serbu ler hehehe