Monday, June 22, 2009

untuk mak cu

gambar-gambar ini khas ditujukan untuk makcu di Kuching, Sarawak dengan ucapan bila nak dapat bear hagemaru ni???

Mak cu bila nak balik kampung??
Kata rindu kat Atin dgn Aim kan?? Ni tu dia gambar terbaru yang mama ambilkan
tengah bersedih ni sebab selsema dan batuk berjangkit kat Aim.

Sebab itu ler bila mama ambil gambar muka masam jer..hingus nak meleleh ni. Ttp tahan jer

Ini masa nak pg klinik atin rembat tudung dgn rantai mama. Sajer nak bergaya..
gambar Aim menjerit suka..suka benorlah tu nak pg klinik ambil gas nebu
Ni tengah sedih..kuruskan Aim sebab demam seminggu. Dia tak mau makan dgn minum susu itu yg slim jer. mak su letak ler gambar terbaru maksu pulak nak tengok kurus ke gemok????
asyik makan udang jer...mesti da gemok...
ok sekian
kirim salam kat Kucing yer.

4 comments:

raihanah said...

salam.
anak awak sebiji awak, saling tak tumpah. ada tokoh jadi penceramah/pendakwah. bagus tu.

wah bukan main lagi fred dengan mas anizan...

kak ana pulak menyumbat anaknya makan, kelakar betul...
yang kusyi suap tu, anak saudara kak ana.

rynas said...

salam k.ana
hehehe tu lah pasal panas jer..kalau ngan saya kalau ngan ayahnya ok jer.
mudah-mudahan leh jd penceramah@ pensyarah

sonok hari ibu hari tu tgk mak2 excited suap anak makan.

cahaya malam said...

alahai...comel-comel la anak ko ti..fahim cepat tul susut badannya. seminggu deman, badan dah mengecil...

arediks92 said...

hehehe, seksi uoolsss nmpk lutut tu