Monday, June 29, 2009

hujung minggu yang menakutkan...

Tajuk kat atas tu ala-ala poyo jer kan..

Sebenarnya bukan poyo tapi kisah di alam nyata.
Hujung minggu tadi adalah hujung minggu yang memenatkan..meletihkan..menakutkan dan menyeramkan.
selalu aku tengok cerita dalam TV versi SAKA, KELIWON dan JEPLOS ttp kali ini tgk dengan mata kepala sendiri dan mengalami sendiri..sungguh menakutkan. sungguh menyakitkan.
cerita apa???? cerita hantu???? cerita di alam mistik??? cerita di alam ghaib???
Ohh belum masanya untuk dikongsi di sini InsyaAllah kalau jiwa dan minda dah ok akan aku tuliskan. Yang pasti makhluk halus itu ada, jin dan syaitan yang sentiasa mahu mengganggu manusia itu juga ada. bagaimana dgn saka???? Percayakah anda dengan kewujudannya???

Amaran terakhir:
kalau jumpa botol kosong jangan sesekali dibuka penutupnya.

5 comments:

Mummy Dasy said...

ala citer ah kak....
macam seram jek pengalaman sendiri ke kak

liza said...

Cerita la.Tak sabar nak baca...

mama Tiara said...

iiii..apa tu kak..kakak nampak ke benda tu?

cahaya malam said...

memang ti...dulu aku pun tak percaya ttg benda2 cam gitu....

suziey said...

Cik Siti , cepatlah masukkan entri itu...Suka la buat suspen ...Cepat larrrr......