Tuesday, November 25, 2008

Tepanyaki mariii...

Pagi ni aku tak masuk opis lagi, dr umah terus ke Midvalley amik produk untuk shoot esok. Tu yg best tuh keje aku ni bleh jalan2..pegi window shoping tadak sapa nak marah...termasuk bos aku. Kuar pagi2 ni best parking banyak..leh parking ikut suka biasanya aku cari depan pintulah. Sampai jer aku terus ke butik Esprit amik 3 pasang baju untuk fashion shoot. Yg ni cepat jer aku pilih sebab tak byk choice. Dah siap aku ke Eclipse plak...banyak baju yg sesuai untuk tema January ni. Aku pilih dres warna silver dan gold maklumlah warna ni tengah trend skang ni. Kasut aku pinjam sepasang dan earing dua pasang. Dah siap semua aku ke Bonita plak amik aksesori..yg ni mmg aku fenin paler sikit nak pilih sebab banyak sgt kan..ttp theme aku colourful so aku amik jerlah yg warna warni sempat lg aku beli sepit Durrani. Dia mmg suka pakai sepit ni wpun rambut ciput jer.

Dah siap2 semua dekat kol 12 juga. Apa lagi makan time lah..aku maleh lunch kat opis asyik-asyik makan kat Suraya jer..bosanlah plak. So aku decide nak makan TEPANYAKI plak. sorang pun sorang lah..PEDULIKKK... Huhuhu..dah terbayang-bayang dah ni sebab tuh ler laju jer aku jln menuju Tepanyaki walaupun kat tangan ada 4 plastik beg. Sampai senget2 bahu aku membawa brg2 yg bukan kepunyaan aku.

Opppsss lari topik skettt cuba korang bayangkan masa aku pegnent dulu aku dok bawa brg2 nie..mmglah nak tercabut tangan aku..sebab tuh ler aku sanggup amik satu atau 2 barang jer dan akan datang amik banyak kali supaya aku tak payah bawa brg banyak-banyak, agaknya sebab itulah aku bersalin awal sebulan aktif sangat kot.

ok sambung bab makan balik...dah sampai Tepanyaki haruslah org belum ramai sebab masih awalkan. aku order chicken Tepanyaki. Bila masuk sini tingat kat cik aton dia pun suka juga Tepanyaki ni selalu makan ngan dia..(bila nak mkn lg atonnn oiiii). Masa pregnen Fahim dulu nielah makanan feberet aku bleh dikatakan sekali seminggu memang aku akan pekena salmon Tepanyaki..sebab chicken ngan beef aku tak lalu nak makan. Kalau bleh hari-hari makan pun tak apa. Kalau dapat makan tuh rasa puas sangat anak dlm perut tuh dok tergedik-gedik menari agak nyalahkan hehhehehhehe.

Bila makanan sampai apa lagi..aku makan dengan berselera sekali. sedap beb makan tak toleh kiri kanan nie. sampai tukang masak kat depan pun aku tak pandang2 lapo punya pasal. Bila habis makan alhamdulillah Tima kasih abang tukang masak sebab masak sedap sgt hari nie...nanti saya datang makan lagi ya...kalau tak cayo tengoklah gambo2 ni...




aku langgar pantang order ais lemon tea.

Nasi sampai dulu...saboo..saboo..

Pas tuh chicken plak...sabo lagi..

Haaa...tu dia pelengkap gaya. Sayur-sayuran yg penuh plate. Masa ni dah tak leh saborlah. Bismillah...jemput makan nooo...

Alhamdulillah tu dia...spt semalam aku berjaya menghabsikan lauk pauk, isi ayam dan sayur-sayuran. nasi sket lagi dah tak leh masuk dah.

No comments: