Tuesday, November 11, 2008

mengejar dateline

sudah 2 hari tak up date blog...bukan tak ingat bz maa..banyak keja nak buat time dateline macam ni mmg tak fikir apa2 melainkan habiskan keje jer sebab senang hati nak plan benda lain plak. kalau diikutkan sepatutnya dah habis ttp tadi kak ema panggil sebab ada 2 pg kosong so aku cadangkan buat corat-coret dunia hiburan disebabkan buat isu Dec..oleh kerana aku cadangkan so dengan suka relanya akulah yg buat..tak per...ada aku kesah !!!!
Tengah hari aku ajak Anis temankan g Bangsar hantar baju..aku maleh sikit pg Bangsar tuh sebab susah bangat nak parking penahlah aku kena saman ngan polis trafik sebab letak kete kat tepi jalan. melayang gaklah duit RM50 sejak hari tuh aku serik sangat letak keta sesuka hati. Sib baik Anis dengan baek hati menerima pelawaan akak dia nie. Oleh kerana pi Bangsar kami makan pun kat bangsar juga itu Restoran Pelita..Cik Yam (X-Jelita) pun datang juga. Makin berseri2 ko...nampaklah keceriaan selepas pindah keje. sembang2 sambil makan alangkah sonok nya aku ngan Anis order briani Ayam madu ttp ayam madunya taklah sedap sangat. aku rasa mmg tak leh lawan kat Mahbub punya...kaw...sangat.
Balik opis dekat kol 2 petang editor aku pun dah blah dah..so tinggal aku ngan anis jer..oppss lupa ada budak praktikal dr UiTM..nama dia syazwani..panggil wani jer. hari nie sesi berkenal-kenalan jer..ttp aku dah kasi keje kat dia..alah kacang jer keja aku tuh kejap jer leh siapkan. Petang2 gini mmg sunyi jer masing2 khusyuk buat keje. tak sedar dah jam 6 petang masa untuk pulang yahuuuu...

No comments: