Wednesday, November 19, 2008

pakai baju adik

Anak aku ni kan sekarang ni suka benar pakai barang adik dia...topi tuh adik dia punya ttp dia sibuk nak pakai. macam tu juga ngan stokin pantang jumpa mesti nak pakai. Baju adik dia pun nak pakai juga. aku dah cakap dah Durrani tak muat ..ituh baju adik...tak nak dengar nak pakai juga..last-last aku bg juga dia pakai ...tak ker cam jantan hehheheh. Pastu dok sengih-sengih kat aku sambil kata Aim punya. tahu pun adik dia punya.



Itu topi Fahim..

Ni stokin Fahim..muat plak..aku beli besar sikit

Itu baju Fahim aku baru beli gigih betul nak pakai juga. baju tu pun besar sebenarnya untuk 1 thn punya. haruslah macam sarung nangka. happy sambil dok nyanyi lagu tema KU MILIKMU. Suka betol citer tu pompuan berspek besau. Nampak tak stokin biru tuh..pakai ala-ala kaki itik.

No comments: