Wednesday, November 26, 2008

solat jom

Selalunya kalau aku solat dia solat juga ttp dgn baju yg dia pakai lah. Suatu malam tuh pas aku dah solat magrib dia amik telekung dan sejadah aku kemudian bawa ke ruang tamu. Pakai telekung dan sembahyang. Telekung tu besar sampai masuk kepala jd cam baju plakk...aku ketawa jer tengok gelagat dia. Masa nak buka telekung dah terbelit-belit dah kat leher..alih-alih nangis minta aku buka. Itulah gelagat anak aku Durrani...hehhehehe




Kusyhuk sembahyang nie..jgn kacau aaarrrr...


Nileh dinamakan duduk

Sujud tuh dah nak betul dah...


Ini apa punya fesyen nie..selalu betul kali ni sebab pakai telekung jd cam ni


Last-last sujud kat adik dia..haru..haru

Doa untuk mama sekali yer...

Pandai pakai nak buka tak boleh tolon...tolon..tolon..

No comments: