Wednesday, November 26, 2008

gambo terover

Layan jerlah ekkk gambo2 Durrani bila dapat legging ngan sepit baru. Senyum sampai ke telinga posing pun lain macam sikit. aku tak suruh pose pun dia yg lebih-lebih haiii..anak sapalah tuh????



Pose meniarap nak tunjuk gambar Mickey

Ni plak nak tunjuk sepit baru..control cun tuh

ala-ala manja di atas katil

Ni pose ganas sikit siap angkat2 kaki..Motiff????

Pose baring plakkk..

ala-ala pompuan yg sopan dan ayu gitu...hhhahaha ttp baju sexy

Ni terover pose namanya

candidlah konon-kononnya


aksi yg tak patut ditiru

Pose angkat kaki sebelah

Pose di tepi tingkap..Gedik santai namanya uols..

3 comments:

INTAN said...

terserlah ciri2 perempuan ni..hehe

rynas said...

hehehhe dah mmg pompuan sikit masa lg kena sedialah meja solek lengkap alat solek untuk dia

Raja Nor Azeda Raja Uda said...

ada bakat jadi model ni. Itu le masa dalam perut dulu omaknya dok mengayakan model terus turun ke anak. He...he...he...