Thursday, November 20, 2008

COVER i-REMAJA DEC


Inilah ghupanyer cover i-remaja dec 2008. Dah buat last edisi 2008 pun cepat jer masa berlalu. Penghias kulit tu pelakon film KAMI The Movie. Sebenarnya film tuh pun aku tak sempat tengok..sorrylah ekkk Liyana, NasT, Zahiril dan Ezani akak tak tengok pun film korang tak dapat nak bg komen hahhahahha. Cover ni aku buat ngan Anis maklumlah ramaikan 4 artiskan..ttp anislah yg banyak buat aku tolong2 jer sebab nak ajar dia buat cover. nanti blehlah amik alih tempat aku hehhehehe.
Pakaian Anis cari dr Esprit ngan Topshop, artis pun dia yg call aku cuma call make up artis jer ngan buat interviu Liyana ngan Ezani. Photoshotnyer kejap jer...suka benauu aku pakai pun satu baju jerr..tak yah penin2 paler nak pilih gambor.
Menariknya Dec ada citer pasal Mawi, Faezah Elai, Winnie K, is pasal seks bebas sentuh sikit pasal buang bayi yg lain2 tuh tadakk ingatlah.

No comments: