Friday, November 21, 2008

jom karaoke



Layan dululah gambo-gambo makanan nie..



aikkk..dah habis..cepatnyer makan hahhaha

Masa bergumbiraa...horeyyy...Ni masa kita org rombongan cik Kiah merangkap team i-remaja ke Redbox The Garden yang baru dibuka. So kita orang merasalah karaoke dulu. Tercapai gak ler hasrat aku nak masuk redbox lepas gian nak nyanyi ttp bukan nyanyi sgt pun ala-ala manja jer hehheheh. malu sore tak sedap lg pun tekak tak ok lagi.


Dua org ni mmg pandai nyanyi sore pun cedap

Kak ema mmg diakuilah raja karaoke.

aku,suzi, anis bersama pr Redboz yang comeiii aje nama manjanyer. Comei tak..comeikan???

3 comments:

Mariam Elias said...

Nama kiter takder pun.... isk isk isk...

rynas said...

alah cik yam..sebab awak tak der dlm gambo terus saya lupa nak kredit nama awak. soliiii ekkkk...ekkk..keluaran depan saya taruk nama awak ekkkk

Mariam Elias said...

OK... hehehehe