Tuesday, November 18, 2008

buku dan kad baru...


pagi td juga aku ada temu janji kat Maybank Bandar Baru Bangi kerana nak siapkan buku dan kad ATM aku yang hilang hampir sebulan. Lamanya aku nak buat balik tuh bukan apa sebab macam-macam versi aku dengar..ada yg kata kalau kad dan buku hilang nak buat balik kena pg bank masa buat buku dulu. Makkk aiiii...aku buat kat Penang time tuh takkanlah mak cik nak ke Penang. APER KE JADAHNYER!!!!..baik buat buku baru.

tetapi semuanya NAN ADOO...naperlah percaya cakap orang..masalahnya aku tepon sepupu aku yg keje maybank dia pun cakap benda yg sama juga dan suruh aku buka buku baru (aperlahhh kak aida ni tak efisyen langsung gini ker staf yg bijak hehhehehhe). Jadinya selepas sebulan hilang dan aku tranfers duit gaji guna maybank2ulah sebab pengeluaran duit aku telah lumpuh diulang tayang LUMPUH. sib baik ada maybank2u kalau tak guna duit hubby2u lah jawabnya.

ok sambung citer td...oleh kerana mmg aku nak juga kad dan buku lama aku pun pglah maybank( sebenarnya mmg nak pg masa hilang dulu elok bertanyakan drp sesat jalan) ttp mak cik bz sesangat..so pagi td baru ler sempat..sebenarnya senang jer..boleh buat balik kat mana-mana maybank cuma dorang akan call tempat kat mana kita buat buku dan bayar RM37 yg ditolak dr akaun. Ttp tandangan kita kena sama spt mana dalam buku tuh kalau tak sama signlah sampai sama...td aku practice sekali jer...lg pun tak banyak beza sgt t.tangan aku. so sekarang aku dapat kad dan buku baru yahoooo wpun duit kat dalam dah habis hehheheh.

No comments: