Monday, November 24, 2008

jalan-jalan cari makan

Pagi ni aku tak masuk opis sebab pegi amik produk. Ada 3 kedai nak pegi first aku pegi Blook dulu amik baju dah siap semua aku ke Elo plak amik aksesori. Pening paler makcik nak pilih..berpinau mata..pas dah settle barulah aku ke Midvalley masa gerak tuh dah 11.40 pg haruslah karang kol 2 ptg baru sampai opis. Untuk mengelak drp lama memilih baju aku ke Salabianca dulu pilih2 apa yg patut. Sementara menunggu dia tulis aku naik tinggat paling atas ke kedai Momoe plak. Kat sini lg bertambah fenin sebab bila aku dah pilih baju tak der stock plak dua, tiga kali jg ler..akhirnya selesai juga urusan meminjam baju untuk shot rabu, khamis dan Jumaat ni.

Baru ler terasa lapar maklumlah aku tak bfast td cuma makan roti ngan milo jer. Haruslah perut berdangdut. Aku tengok makanan semua sedap padahal tengok signboard dia jer. Nak makan aper ekkk cik Tepan atau Cik kenny rogers. Akhirnya aku pilih Kenny Roges sebab dah lama tak makan. Tepayaki baru ler jg makan.

Kali ni aku lunch sorang jer maklumlah dtg pun sorang ...sempat lg amik gambo..agaknya waiter tuh kata apalah akak ni makanan pun nak amik gambo...aku jawab "ada aku kesahhh" dlm ati jerlah hehhehehhe. Lapo ni lapo cepatlah hantar makanan dik oiii..jgn dok sembang2 lagi..akak dh kepalaran sgt nie. penat angkat barang.

Agaknya dia dengar hati aku berkata tidak lama selepas itu makanan pun sampai. Aku order 1/2 meal + fresh orange. Tap waiter tu salah bawa dia bawa mango juice haruslah aku minta tuko balik. Syok betol aku menghayati makanan. Org plak tak berapa ramai...kalau tak sure bising punya. Aku makan memang dah tak pandang kiri kanan. Maklumlah tak yah nak sembang-sembang sebab aku sorang2 nak sembang aper ke jadahnyer. aku cuma pandang sana-pandang sini sambil mulut dok mengunyah. Akhirnya semua makanan licin mmg ler aku lapo sgt hahhahhahah. jam 1.30 baru ler aku balik ke opis dan dekat jam 2 ptg barulah sampai.

Kat salabianca.

Ni ler yg aku order. sedapkan..kan..kan
Yg ni dh separuh makan..berenti jap..kenyang sangat ni..


Lihat lah gigih aku habiskan semuanya kalau boleh tulang tuh pun nak makan juga..ekekkekkee




Ni paling aku suka muffin vanila yummii...sebab tuh makan last hahhahaha

3 comments:

INTAN said...

wah mkn kenny...lama aku x mkn ni...asyik pekena nandos je skrg ni

Maryam Elyas said...

Rynas... makan chicken 1/2 ke? Isyh.... aku kalau makan kat kenny ni cuma amik yang 1/4 jer.... Hebat la Puan Rynas....

rynas said...

Cik Yam~ hehheeh tersalah type lah 1/4 jer..gilo ker haper 1/2 macam hulk plak hahhahahha