Tuesday, November 11, 2008

lunch di Secret...

Tengah hari tadi semua fenin kepala memikirkan tempat nak lunch. Oleh kerana tengah bulan poket pun cam dah kempisss...aku ajak ke Jalal jer kat Faber...kak Zeda kata ok jer kemudian dia bg cadangan plak ke OUG (bukan OAG tau bukan..bukan). Tiba-tiba kak ema (editor aku ler ni) berkata nak makan yg lite-lite jer dan dia bg cadangan agar kami ke Secret Recipe Di Faber. Huhuhuhu...gitulah kalau kuar ngan bos-bos nie tempat mesti yg mahal-mahal nasib baik mak cik ada duit..ADAKAH???? tak do pun buat-buat adolah yo..hehhehe.
mak cik sudah fenin nak makan ape..last2 aku oder fish n chip sebab dah lama gilersss tak makan. Kak zeda order mee kari..kak ana aku tak ignt oder apa n kak ema lasagna kot. Sebelum meal sampai kami melantak ler kek dulu sedapnyerr...terasa2 sampai skang nie. sampai licin kami makan. Lapo sangat kami nie.
sambil makan dok bergosip-gosip besttt woiii dengar bos-bos nie bergosip. aku cuma ehhmm..aaarhh..ya..iyer...hehhehe standart ler tuh sekali sekala nyampuk juga uols nak bergosip juga.
nilah aku amik gambo kasi layan sket Zassss....


inilah kek yg kami makan sampai licin


yg ni lasagna kak ema punya


yg ini mak cik punya uols...

1 comment:

ennieva fauzi said...

ko kan ke dayang pengiring kak ema...hahaha..apa kata suruh permaisuri pucuk kalumpang tu banjer...amacam, ada berani?