Tuesday, November 11, 2008

lega Durrani sudah mahu susu

Dalam entry lepas aku penah citer yang Durrani dah tak mau menyusu. Ingat lagi tak? Hampir 2 minggu lebih juga dia tak nak susu. Puas aku pujuk, ganti botol susu ngan puting susu tak moo juga.sedangkan kat umah bby sitter dia nak juga wpun minum tak habis. So sebelum cuti Sabtu lepas aku minta lah ngan baby siter aku botol susu Durrani yang dia selalu bg minum. Dalam kete dia pegang botol tuh..harap2 nak ler menyusu malam nie.
Malam lepas suap nasi aku buatkan ler susu...pastu terus dia ambik tanpa banyak soal..sambil pandang-pandang botol susu dan sebut," cucu...mak Idah.." aku faham ler maknanya botol susu kat umah mak ida..igtkan dia dah tak nak panic juga aku ttp akhirnya dia menyusu juga...argghhh leganya..anak mama dan menyusu kembali.


No comments: