Thursday, November 6, 2008

Fuhhh lega...selamat

pagi semalam aku ada asgment kat Gombak..asgnm ngan Pak Ya (en yahya) yang buka penempatan untuk gadis2 malang yang terlanjur dan lahirkan anak luar nikah nie. Sebelum kuar umah aku memng dah ngantuk gilersss pun..ngantuk tahap gaban dan cipan nie. sebab pagi tuh Fahim bangun awal aku rasa dlm kol 3 kot pas ganti pampers dia dia dah tak mo tido so terpaksalah aku melayan dia..sambil tuh layan blog juga sampai ler lebih kurang dekat 5 pagi. mmg aku tido balik ttp kejap jer dan kol 6 dah bangun dah...itulah kekdahnya aku ngantok gilers. Tengah memandu mmg mata aku cam nak terpejam jer..ttp aku bukak luas2 juga eeiii takut aku kalau terpejam barang sesaat..aku terfikir gak kalaulah terlelap mau nya xcident nie..terbayanglah muka laki aku ngan anak2 aku huhuhuhu..mak takut nyah. pastu tak jdlah ngantuk. Drivea ikut Jalan Kuching menuju ke Jalan tun razak nak masuk bulatan Pahang...ntah cam ner bila sedar aku rasa kete aku dah ke kiri dah..aku terus gerak2 paler pusing kanan, pusing kiri..beristigfar panjang..terus mata aku galak..cerah dan terbuka dengan luasnya.aku pandang kat cermin depan...mmg jalan clear tak der kete...FUHHH....aku usap2 muka usap2 dada..ngeri betol aku rasa terlelap dalam beberapa saat jer..sib baik kete tak tak ada..kalau ada kat belah kiri aku tak tahu apa yg akan berlaku. aku terus SMS laki aku ngadu kat dia...ALHAMDULILLAH panjang lagi umur aku.

1 comment:

anis said...

huish...bahaya wooo kak ct ni...jangan amalkan. saya penah tertdo sampai terlanggar kete org...dah la bulan pose...ngantuk wooo.... nasib baik pakcik tlg bayo...