Wednesday, November 12, 2008

jumpa kak kusyi

Ni kali pertama aku jumpa kak kusyi lepas dia balik umrah hari tu. Agak lama juga aku tak jumpa dia..masa aku ngandung Fahim 9 bulan...pas bersalin sampai lah petang tadi baru jumpa dia. Tu pun secara tak sengaja aku ternampak sorang mamat kat depan opis..rupa2nya abg Zul terus aku tanya, "mana kak Kusyi?" Rupanya kak kusyi menyorok di balik tiang hehhehe..cam ner aku leh tak nampak dia. Nampak semakin berisi..senang hati ler tuh. Kak kusyi ni dulu penulis majalah Jelita dia ler org kedua yg aku kenal selepas aku dapat keje kat BP ni. Banyak benda aku belajar dr dia start mula masuk keja sampailah dia berenti dan skang nie jadi novelis plak. Dah banyak novel dia buat dia juga jd penulis sambilan kat Jelita. Sebenarnya aku nak tunaikan hutang ngan dia nak pegi kusus ttp tak pegi2 lagi. Tengah cari masa sesuai. Nantilah akak..kalau saya dah dpt masa saya g tau ekkk..muah...muah..muahhhssss...

No comments: