Monday, October 20, 2008

malas lagi...

baru habis dateline ttp belum habis sepenuhnya lagi..sementara grafik buat lay out aku sempatlah up date dalam blog nie..selalunya up date malam2 ttp disebabkan tak ada keje kat opis apa lagi blog ler jawapannya. skang nie semua org kuar lunch tinggal aku ngan grafik jer..tunggu lay out nak cek...kejap lagi nak kuar tu pasal malas nak lunch.

Sebenarnya fikiran dan jiwa aku masih tak bermaya sejak pulang dr kampung hasben di PD sabtu dan ahad lepas..sebabnya kenapa???? nantilah akan aku update.. sekarang nie tak ada nafsu nak update lagi..peristiwa Sabtu malam lepas benar2 buat aku panic dan hampir juga menggigil seluruh tubuh. Mujur Alhamdulillah..semuanya dalam keadaan selamat dengan izin Allah.

namun sehingga kini aku sangat berhati-hati takut juga sekiranya terbawa-bawa sehingga di rumah. Bacaan ayat suci al-quran sentiasa aku amalkan..terutama bila tidur malam...surah yasin sentiasa disisi si kecil...kerap kali juga aku terjaga..tidur juga tidak lena.

ehmmm cam suspen jer kan??? citernyer kalau dipanjangkan ala2 cam Jangan pandang belakang..aku rasa kalau dibuat filem pasti meletop..nantilah kalau aku ada daya usaha akan aku hasilkan skrip ala2 cam tuh.

3 comments:

INTAN said...

citer cepattt....!!!!

rynas said...

nantilah Tan..cam seram2 jer nak menaip

suziey said...

Hye CIk T, citer lah cepat apa yg terjadi...tak sabo nak baca nih. ala2 jangan pandang belakang plak...