Wednesday, October 15, 2008

Nadia AF ngan Zoey

Tarikh: 9 October 2008
Tempat: Studio
Photografer: Abg Nasir
Artis: Nadia Af6 dgn Zoey Bong
Make up: Nadia Famee, Zoey Bosco
Penyelaras: aku lerr...

Yang nie untuk keluaran Nov, disebabkan dah kesuntukan masa aku sekalikan shoot Nadia ngan Zoey. Sebenarnya masa shoot nie petangnya ada majlis hari raya kat Grand Seasons sebab tu ler berbaju kurung hehhehe...so aku kelam kabut sikit, nak habis cepat. Sib baik 1.30 dah settle...abg nasir pun amik gambo cepat jerr..

Nadia AF6- NIa first time aku wat shoot ngan dia. Dah lama dah minta ttp tak dapat2 dr Maestro aku rasa dekat gak ler 3 bln. akhirnya dapat gak...dia ok peramah dan pandai pose tak yah ajar2 lagi.

Zoey - Nie kali kedua aku watpshoot ngan dia. kali pertama dia belum jd artis lagi baru nak cuba2. skang dah jd pengacara gerak gesi gasing ngan pelakon drama. cute sangat orangnya...



Pandai pose tak yah ajar.

Biasalah sesi bergambo...hahhah ayu jer aku berbaju kurung

Zoey --pengacara dan pelakon

Gambo beramai-ramai paling kanan tuh Sam PR FMC

No comments: