Tuesday, October 21, 2008

slow plak tenet

wifi kat ruang tamu
Tengah dok layan blog tetiba jer Internet aku jd slow tahap gaban dan cipan. Dah selalu jd macam nie...selalunya pabila dekat detik 12 malam (cam seram jer hehhheh). Menurut laki aku merangkap tech IT aku internet slow disebabkan student UNITEN nie menggunakan Internet tahap max punya maklumlah lagi malam...lagilah ramai orang dok chatting. aku faham sebab dulu aku masa kat USM pun cam gitu juga bila dekat 12 malam ke atas mulalah rancak dok masuk laman chatting hehhehe adalah ler plak gelaran mama chat dan papa chat. Chat tak ingat dunia...kdg2 sanggup ler sampai ke pagi. Itu kenangan dulu...time anak dara...skang nie semuanya telah berlalu...dunia dah maju...zaman dah
berubah..semua orang ada blog so layan blog pulak.


Ok berbalik pd citer internet kat umah aku nie...kat Uniten nie oleh kerana aku dok kuaters kaki tangan setiap umah ada wireles (wifi) so boleh guna Intenet bila2 masa yg anda suka..FREE OF CHARGE. Bila dah free tuh faham2 ajerlah kalau slow atau ada prob ker mmg tak leh nak banyak songeh sangat. Ttp jarang ler sangat ada prob sebab kalau wifi prob tentunya bebudak sini mengamuk sakan. Tpp kalau time laju best gilerr...tak ada masalah download gambor. Itu yg aku suka tuh...cuma bila tengah2 malam cam gini nielah prob sikit ttp bukan selalu pun kdg2 jer. so bila dah slow gini apa lagi tak reti2 nak tido...

No comments: