Friday, October 24, 2008

sentimental value





Korang perasan tak lab top aku yg kat sebelah kiri tuh dah pecah sikit...kat sebelah kanan pun sama. Ttp still lagi ok cuma kalau aku buka tuh mmg sepanjang masalah sebab covernya ada problem sikit dah pecah..huwawawa...tak tahu jangka hayatnya sampai bila. Tak lama lagi aku rasa mesti kena cari pengganti. Padahal aku masih sayang dan cinta dengan labtop nie sebab dah berbakti dengan aku hampir 5 tahun, selepas 2 tahun bekerja dengan hasil titik peluh yg dikumpul selama 2 tahun inilah barang pertama yang aku beli. Memang banyak berbakti lab top aku nie tak pernah ada problem...internet pun sangat laju. Pendek kata kalau ikutkan masih lagi elok tp itulah luarannya sampai tahap menunggu masa jer lagi. Itu pun sebab anak aku duduk dan berdiri atas lab top nie...salah aku ker??? agaknya lah kot kenapalah aku biarkan dia main dgn lab top nie..itulah jdnya. Bila aku tengok jer...alahai dah pecah rupanya dek penangan Durrani. Yg salah aku ler dah tahu brg mahal dan berharga letak merata..bebudak manalah tahu ingatkan mainan.

Nak tak nak skang nie mmg aku kena survey beli yg baru...ttp tak tahu lagi brand apa. Yg nie brand prestigo..mmg tak glemer weehhh brand nie ttp perisiannya mmg tip top. Tu pun masa beli aku minta tlg en hubby aku (ttp masa tuh belum jd suami lagi..baru hasben aku dok mengayat aku) dia mmg pakar bab-bab komputer nie. Masa beli harganya RM2,800 mahaikan masa tuh sesuailah 5 thn yg lalu. aku dah survey kat Internet brand Dell baru RM1,999 jer..dual core dan vista.. ok ler tuh (ikut cara Saida kakak Ct n'liza). TTp ingat nak pg LOw Yatt Plaza kat sana macam2 ada...

2 comments:

suziey said...

Hmm baik p tgk kat lowyat dulu cik T. Kat Lowyat bnyk gak pilihan. Ari tuh kita ada rembat satu jenama acer, kita beli sekali printer rm2500. kat lowtyat. kalu laptop je..rm2+++. ada mcm2video cam, bluetooth, perisian centrino core duo..dan apa2 lagi ntah

rynas said...

itu ler terbaik..igt nak g sana juga..survey dulukan