Wednesday, October 15, 2008

Shoot Cover Nov

tempat: studio
Masa: 12 -4 petang time Ramadan ni
Photografer: abng Nasir
Penyelaras: aku ler
artis: Juliana Evans dan Sari Yanti
Make up: Nasha Aziz
Rambut Haz
Pakaian: Zara, MidValley Megamall

Cover Nov dibuat time Ramadan Editor aku ler yg cadangkan dua artis nie Juliana Evans dan Sari Yanti sebab dua2 tengah popular. Juliana dengan film Kami The Movie manakala Sari Yanti dengan Kisah Kaisara. Akceli..aku dah amik dah dorang berdua sebagai cover untuk Mac ngan JUn kalau tak silap aku ler.so yg nie kali kedua bergambar. Sepatutnya ada lagi sorang Diana Danielle ttp susah bebenor nak dapatkan dia..last2 tiga jer. Apa2 pun tima kasih yer JU ngan SARI. Kalau nak tahu lebih lanjut kena baca i-REmaja Nov 2008 ler. walau aku tau korang semua dah tak remaja dah hehhehe



Aku suker pose nie..nampak gedik hehheheh

ni poser attitude namanya




Nie ler Sari Yanti @ Kaisara. Pendiam sikit budak ni..dan bersopan santun sangat

Nie pulak Ju pengacara Remaja TV3, happy go lucky dan becok mulutnya maklumlah pengacara

The making off. Nasha kusyuk make up JU

Dah habis sesi bergambo ramai2..ahaks...
t

No comments: