Friday, October 10, 2008

JAMUAN RAYA HOTEL GRAND SEASON


cun tak kami???

SErius jer kak ema ngan shahirah

isk..isk..nak ke mana kome berdua nie???

aku ngan Mila


ada gaya cam minah rempit bawa skuter tak?

apa lagi dah makan bergambo ler..

Motif???

paling rendah rupanya aku huhuhu...

mengghairahkan tak???


Merahnya mak ngah


Shahirah jd Mc kecoh jadinya..kelakor pun ada


Mila nyanyi ngan penuh perasan


Shila tak perasan dia pakai kain senget...


Dr mula masuk aku mmg terliur nengok buah-buahan nie


Dezert2 nie lagilah geram jer tengok


wow!!!..sedap beb...


sukar lafazkan dengan kata-kata


Cantik...makan pun sodap

Persiapan sebelum majlis bermula

Goddie beg tajaan berita publishing


beg dr hotel grand season


Hiasan meja

Hadiah hamper untuk games

Tarikh: 10 Oktober 2008 Tempat: Hotel Grand Season, KL
Masa: Jam 4-6 petang

Tema: baju raya

Kehadiran: Anak yatim dr Damansara Damai, artis Diddy AF, MIla AF5, Shila OIAM dan In Heart (Akademi Nasyid), HOD Berita Publishing dan Staf hotel

Rasanya jamun raya paling awal anjuran Berita Publishing dan Hotel Grand Season. Terima kasih pada En Terry yang sudi menjemput Iremaja menjadi rakan kongsi untuk majlis ini. SEmuanya berjalan lancar alhamdulillah. Jam 2.30 aku ngan team I-remaja dan ada kat bilik hotel cadangnya nak datang awal ttp aku ada shooting ngan nadia Af dan Zoey paginya.
Jam 4.30 petang baru lar majlis dimulakan....meriah dengan kehadiran sh Shahirah sebagai MC dia kan mulut becok ikut suka dialah nak cakap apa. Yang penting majlis tak membosankan. First persembahan dr In Heart dengan 2 lagu lagu Suatu Hari di hari raya...lagi satu pun lagu raya juga..pastu ada games saper makan paling cepat.. anak-anak yatim 6 orang dijemput ke pentas. Seronok tengok gelagat anak-yatim yang jujur dan ikhlas nie.
pastu nyanyi lagi oleh Diddy dengan 2 lagu..pas nyanyi games lagi cari barang yang disebut oleh shahirah..saper paling cepat bawa barang dapatlah hadiah hamper ngan minyak wangi..


Pas games barulah persembahan dr Shila OIAM dengan lagu Sesuci Lebaran..sedap sore dia..rasanya sedap lagi drp penyanyi asal. pas dah habis nyanyi barulah MIla AF5 dia datang lambat sikit..ttp sib baik sampai gak...dia tanya aku nak nyanyi lagu raya ker lagu sendiri..kalau lagu raya minus one yg ada cuma lagu Pulanglah dendangan Aisyah jer..alah lagu tuh sedih larrr plak kang bercucuran air mata anak-anak yatim tuh..aku pun suggest lagu dia jerlah.
Pas nyanyi barulah sesi bg duit raya...aku rasa bebudak tuh dapat dekat RM200 kot...oklah buat mengubat kegembiraan mereka. Selain duit dapat beg, telekung dan goddie beg tajaan i-remaja. Isi di dalamnya banyak jugalah...majlis tamat jam 6 petang. oleh kerana aku menumpang keta suzi so balik lambat ler..sebab aku nak makan dulu..td makan tak kenyang..nengok dezert2nyer mmg membuatkan air liur aku meleleh. selain tuh ada lemang, rendang, soto, nasi, mee, rojak dll yang banyak kalau aku nak type tak cukup ruang plak. Yang penting semuanya sedap2 belaka. tengoklah gambo kalau tak caya. Tima kasih sekali lagi mr Terry J..thn depan leh bekerjasama lagi ya...

kol 8 sampai opis dan amik anak dekat 8.30 sian anakku ditinggalkan mamanyer...
Tahun


No comments: