Friday, May 21, 2010

selesai sudah - jawab tag

dapat tag drp http://iamkurtlycool.blogspot.com/. tag ni kan kalau aku tak buat sekarang alamatlah yer nanti jadi pekasan sebelum jd pekasam baik aku selesaikan dahulu apa yang patut.


1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Buat bodoh jer. Ahaks..malas nak amik pot buat habis boraih jer.
Pernah juga kena..alah senang jer pegangan aku..kebenaran akan terbukti lama-lama dia sendiri tahu kesalahan dia dan malu sendirik pastu kalut nak minta maaf. Lepas tu baru ler..kita pulak fikir banyak kali lepas ni nak baik lagi ker atau bye..bye jer.

2) 6 orang di hati anda?
ala..6 jer ramai ni macam mana.
1. Mak
2. ayah
3. anak-anak
4.. Suami
5. saudara terdekat
6. kawan-kawan rapat yang namanya tidak dapat dinyatakan di sini biar ler simpan dlm hati jer..u are my bestfriendlah darling

3) Anda rasa anda comel?
Motif. soalan kalau kata comel dapat belanja free ke ceewah..

4) Single or taken?
Taken sudah. terlambat ler korang muahhahhahha

5) Blog yang anda suka?
Blog http://www.rynas.blogspot.com/. hari-hari buka...tak buka rasa nak demam, semua ada.

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Perlu ke tahu??? mestilah kemas...(sambil kenyit mata)

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
Lagu Ibu-ibu bapak-bapak (tak tahu tajuk apa, tapi anak yg nyanyikan.

8) Last text message?
baru jer tadi sebab ada org oder baju kat blog http://www.dibabycollections.blogspot.com/

9) Hari terakhir anda menangis?
Senja tadi sebabnya si kecil nangis tak ingat. tetiba jer nangis. cam ada tak kena jer.

10) List lima color favorite anda?
Putih, putih, putih, biru, hitam

11) Orang terakhir anda ber-YM?
YM dh lama tak on. kalau gmail chat selalulah.

12) Game paling anda suka?
saya tak minat gameslah. saya minat berblog...dgn minat makan...terutama makan laksa (salah orang ni)

13) Adakah anda peminat MCR?
ntah

14) Apa perasaan anda jawab tag ni?
Gembira yang hamat...hahhahah

15) Anda rasa tag ini best?
lain kali bglah soalan lg mencabar. biar pecah kepala nak jawab.

Ohh saya nak tag sesaper jer yg sudi bg komen kat blog saya. Anda adalah insan yg sangat bertuah. Tetiba!!!!

sila jawab...

2 comments:

Kauthar said...

thanks tolong jawab..kuingkuing :D

A D I A said...

duk tertanya2 gak, MCR tu apa. takde siapa leh jawab lagi ekk