Saturday, May 15, 2010

lega dah tidur...

Oh lega sangat bila si kecil sudah tidur.
Walaupun batuknya makin menjadi-jadi tapi aku paksa juga makan ubat.
Akhirnya lepas makan ubat batuk dan demam terus tertidur dgn sendiri.
nak pakaikan baju pun tak nak...katanya panas..
Lepas ni ker klinik ambil gas nebulizer, walaupun dh bg kat rumah tiap 4 jam tapi kalau klinik maybe ubatnya kuat sikit kot.

Harap-harap lepas ni ok ler..

4 comments:

sayangsayangibu said...

kesian tak sihat ye, kena sapu minyak panas ditapak kaki biar dia tak sejuk
harap cepat sembuh....

LYaFRINA said...

moga cpt sembuh yer..
skrang musim panas.. cuaca x menentu..
cpt jatuh sakit..
take care yer

rynas said...

sayangibu: ehhmmbdk2 sakit sikit jer dah risau..kesian tgk dorang.

lyafarina: mmg pun kejap jer baik pastu demam balik..

fabulous.farah said...

ala kesian nya..asthma ke? get well soon dear~