Saturday, May 22, 2010

minggu rezeki murah..

Alhamdulillah minggu ni rezeki sangat murah. Daripada dibelanja makan sehinggalah dapat pelbagai barang, percuma tau. Antaranya...


Ni dapat Jumaat lepas...dapat sepasang baju drp jakel. Cam tahu-tahu jer aku suka warna tu. Cantik i like ....boleh buat raya.


Dapat totebag daripada Aspalila ...ya boleh isi diapers anak dengan botol susu, masa jalan-jalan. Thanks As...

Oh dapat tudung ala-ala Indonesia tudung daripada beautifultudung.
Thanks Aida. Ini pun dapat Jumaat lepas ..lepas balik asgn nampak ada parcel atas meja.


Ini dapat daripada mommylyna.
Sebab dia bagi biarlah rahsia. Jambangan bunga bersamanya dua kotak cookies. Sedap sangat cookies tu... sehari jer dah habis makan dgn member office, bunga tu pun kemain segar lagi walaupun dah seminggu. Dapat Isnin lepas dihantar ke office, balik asgn tengok ada jambangan bunga atas meja terus wajah jadi bling..bling...dan kembang semangkuk. Thanks ya Lyna. Cantik sangat bunga dgn bakul tu.



Ini dapat sepasang baju bersama tudung diberi oleh Along AF.
Baik dgn dia masa kat office lama.
Dulu tak pernah dapat apa-apa hadiah drp dia..thanks Along.

Alhamdulillah...minggu ni mmg rezeki sangat murah. Harap-harap Tuhan memanjangkan lagi rezeki pd masa-masa akan datang Amin.

9 comments:

Izan Ishak said...

waaahhh...banyaknya rezki minggu nih. rezki sgt2 murah...tq Allah!
*izan tumpang gembira..

Jamak Aton Habi Mahmood said...

murah rezeki uolssss

nnti dpt lg hadiah yer... amin

cikguliza said...

bestnya dapat banyak hadiah.nak jadi wartawan jugak la..tunjuk la kain jakel tu, nak tengok kaler apa.

ennieva fauzi said...

murah rezeki :)

CatlinaFly said...

wah..murah rezeki ni..tahniah2 :)

ibu_Arifa said...

alhamdulillah..bersusun2 rezeki utk kak rynas yer..bestnyer. syoknyer :)

melaram sakan lah pasni..hihihi

A D I A said...

wahh murah rezeki, alhamdulillah :) suka tote pink tu :)

rynas said...

izan: alhamdulillah

Aton: yer dpt lagi hhehehe

liza: malulah i

bennie: gitu ler..

fabulous.farah said...

wah..rezeki sangat murah..cantik sangat bunga dan bakul tu