Friday, December 26, 2008

yee..yee dah dapat

Rabu lepas sedang aku sibuk menaip di pejabat En Razak yang selalu wat kecoh kat office bg tau ada hadiah krismas untuk aku di bawah. Aku mmg dah boleh agak apa dia..terus jer laju aku turun..jeng..jeng..jeng...seorang lelaki India bersama sebuah kotak besar bertulis Dell. Yes..aku dah dapat.

Inilah barang yg aku tunggu-tunggu sejak 6 bulan lalu. Dah lama aku survey dan mencari akhirnya dapat juga sebuah labtop jenama Dell yang dibeli online. Mulanya nak ler pilih warna ceria-ceria merah atau biru ttp kan ker susah plak kalau hubby aku bawa ke opis dia nampak sangat warna2 perempuan. last2 aku pilih hitam itu menawan jer..aku suka..i like!!!!

Bukannya aku tak suka beli kat kedai aku dah pg survey pun ttp lepas minta pendapat drp tech IT kat opis ni aku pun setuju terus jer beli online. See..bestkan..dia hantar terus kat opis nanti kalau rosak call jer dell akan dtg amik. lepas ni tak payah ler aku berebut ngan en hubby aku pasal labtop dah ada sorang satu. Biar dia guna labtop lama yg dah hampir menemui ajal tuh. aku guna yg baru hehhehe. Durrani plak jgn harap dapat main ngan labtop ni pegang barang sesaat pun tidak boleh wahai anakku.




4 comments:

Maryam Elyas said...

Wah... beli barang sekarang guna online je kan awak ni. Terrer ar.... Kita belum penah la guna online beli barang. Adik kita pun selalu guna online beli barang2 anak dia.

INTAN said...

hamoi.....lappy baru nampaknya...wah wah wah....seakan selari dgn tahun baru gitew...ahaks...

rynas said...

lab top ni en Faizal yg suruh kita beli online katanya lebih selamat. dia pun dah banyak beli labtop bos-bos kat opis tuh guna online antaranya pn zaini, cik mat, kak wan, abg nasir dan terbaru kite ler..

rynas said...

lab top ni en Faizal yg suruh kita beli online katanya lebih selamat. dia pun dah banyak beli labtop bos-bos kat opis tuh guna online antaranya pn zaini, cik mat, kak wan, abg nasir dan terbaru kite ler..