Monday, December 22, 2008

panas..panas..panas...

Tengah aku dok godek-godek Internet aku terjumpalah gambar2 ni dalam blog ohbulan.com. saperlah budak-budak ni..mungkin korang tak kenallah. Ttp bg sesiapa yg pegi majlis Pencarian Gadis dan jejaka i-remaja di sg petani 2 minggu lepas pasti perasan yang gadis tuh adalah pemenang Gadis I-remaja manakala jejaka itu pemenang tempat ketiga. Hati gua dah agak panas juga bila baca tajuk dalam blog ohbulan ni faralyna (pelakon kaisara) dan teman lelaki baca tajuknya boleh tahan panas ttp bila tengok gambar bercium kat bawah nie..rasa mendidih plak jiwa ni.haiii..belum apa2 lagi dah buat kontroversi. Yg buat aku panas macam mana gambo bercium tuh boleh ada dalam blog oh bulan ni. Pastu baca komen2 peminat...alahaiiii!!

sebenarnya dorang berdua nie rapat ketika di sg Petani. Sebabnya mereka berpasangan untuk acara pada malam itu. dan mereka bukan pasangan kekasih. Ttp ntahlah kalau selepas majlis tuh cinta Faralyna dah beralih arah..ehhmm masa kwn aku tunjuk gambar atas bas masa bertolak balik ke KL tuh aku dah tepuk dahi dah. Leh tahan sensored juga gambarnya. Ttp memikirkan mereka ni budak-budak yg masih mentah bolehlah dimaafkan. Ni bila aku jumpa plak gambar nie...makin panas ler jiwa aku. Pemenang tempat ketiga tu ada msg aku minta maaf pasal gambar dan dia kata tak sangka plak jd isu dan dia betul2 menyesal dan nak jdkan ini sebagai pengajaran. Baguslah kalau sungguh bagai dikata. Jgn plak majlis I-Remaja ni dikatakan sebagai majlis mengundang maksiat.



2 comments:

ennieva fauzi said...

pompuan tu tak lawa mana, lelaki plak hancusss..akhlak zero...hiss apa nak jadi ni Tie?

rynas said...

nak wat cam ner Ben aku cuma mengikut arus jer. aku akan pastikan pasni dah tak ada dah pencarian nie..penin paler aku jerhu