Sunday, December 21, 2008

kui..kui..kui...


Korang jgn meluat plak bila buka blog aku..asyik2 mawi ngan ekin lagi..sajer jer nak promo sikit. Hehhehehe..sebenarnya aku tak der benda nak tulis..so aku godek2 ler tenet mmg panas citer pasal Mawi dan Ekin. Sebenarnya aku tak mooo komen apa2 pun..sebab dorang berdua dah selamat dirikan masjid pun. Pasal kecoh-kecoh TV3 tak dapat buat liputan...alah samalah cam isu Ct Nurhaliza kawen dulu Tv3 yg dapatkan...so isu ni cam nak balas dendam jer.

korang rasa saper yg untung...hehhehe sajer jer soklan provok sikit..Ekin dah tentulah untung dapat Mawi...hahhaha untung besar tuh beb..dengar kata Astro bayar RM5 juta wow satu jumlah yg banyak. Dan aku kira astro untung lebih pd tuh..hasil drp iklan untuk majlis nikah, sanding sebelah Mawi dan majlis kat palace..itu belum masuk SMS..pastu nanti jualan buku kahwin mawi dan ekin lagi..diari cinta lagi...kalau dorang sanggup bayar RM5 juta tentulah keuntungan berganda drp itu. Sebab itulah ramai yg sanggup menaja..sebab keuntungannya sgt besar dikemudian hari.

Gitulah bertuahnya penyanyi yg bernama MAWI. Rezeki melimpah ruah sejak bergelar penyanyi. Aku teringat kata2 seorang ustaz ketika menemuramahnya dulu kemewahan, kemasyhuran dan kesenangan yg dimiliki adalah satu bentuk dugaan drp Allah untuk menilai ketaqwaan hambanya. Sebenarnya dugaan kemewahan lebih sukar berbanding kemiskinan kerana apabila miskin kita selalu merayu kepada allah dan mendekatkan diri denganNYA dan seringkali manusia lupa apabila sudah hidup senang dan mewah.

Aiseeyyy..melalut plak aku nie...katenyer tak nak komen apa-apa dong ahhhh..oklah layan jerlah gambo2 kat bawah yang aku amik drp blog klubbkidd.com. blog yg paling pantas memberikan info mengenai hiburan tanahair cayok..cayok..





Kelas Ekin handphone pun termasuk dlm senarai hantaran. close up sikit brand apa itu kui..kui..kui..

apakah itu..ntah tk dapat dipastikan

handbag untuk Ekin

Ni???? ntahlah idoklah teman tahu ape kebendanyer...

Yg ni mawi bg kt ekin

kasut uols..nnati teman tanya kawan yg pg tuh yer jenama aper...

GAMBAR PRA PERKAHWINAN

gambar2 ni aku terima menerusi email sehari sebelum mawi dan ekin berkahwin. Kredit sket kat abg hashim sebab dia yg emel kat aku. lokasi penggambaran kat UPM..gambar ala2 tahun 50-an..kelassskan..






Ni plak gambar masa bersanding kat Stadium Tertutup JB

kata Ekin (yahooo aku dh dapat Mawi..putih matalah korang)

suap menyuap plak...


Tiba-tiba aku dapat gambar ini..Mawi berkain pelikat selepas majlis perkahwinan????...hehhehe idoklah uols...gambo ni..ntah lar masa bila sajer jer aku tempek bukan senang nak tengok mawi berkain pelikat..kui..kui..kui (gelak manja). haruslah bg kredit kat ohbulan.com

No comments: